HOME  |  Koningsdag Uitmarkt ‘TroisMonts-Martre’

Koningsdag Uitmarkt ‘TroisMonts-Martre’

Tekening

Oproep aan alle Driebergse-Rijsenburgse kunstenaars, ambachtslieden, muzikanten, theatermakers, cultuuruitdragers:

Op Koningsdag 2020 wil de Oranjevereniging samen met u het programma van onze alom vermaarde Koningsdag uitbreiden met een Koningsdag Uitmarkt ‘TroisMonts-Martre’.

Wat betekent dit voor u?

• kosteloze deelname,
  • uw kunst verkopen,
  • uw werk promoten,
  • geen omkijken naar de organisatie, deze is in handen van onze vereniging,
  • PR-mogelijkheden via onze mediakanalen,
  • contact met de tienduizenden bezoekers aan onze populaire Koningsmarkt,
  • overleg over eventuele extra kosten voor bijvoorbeeld huren van marktkramen (indien gewenst).

De organisatie vergt afstemming met de belangstellenden om in beeld te krijgen wat die dag nodig is om het een succes te maken. We hebben al een aantal enthousiaste reacties, maar er is nog ruimte!

Muziektent

Samen met de Stichting Driebergen-Rijsenburg Vroeger en Nu zoeken we sponsoren om een traditionele muziektent te plaatsen op de Wildbaan om de sfeer van vroeger tijden te doen herleven (zie uitgave ‘Vroeger en Nu’ uit december 2019). Sponsoren vragen we zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de Oranjevereniging. We geven onze talentvolle dorpsgenoten graag podium. Jaap Blauwendraat heeft al een piano/vleugel beschikbaar gesteld.

Wilt u meedoen? Leuk! Neem voor 1 februari contact op via info@oranjeverenigingdriebergen.nl.

Uiteraard blijft de traditionele Koningsmarkt een vast onderdeel van ons koningsdagprogramma.